Wednesday, November 23, 2011

Sneak preview : SLiM @ Rizalman Couture


hi peeps!
thanks alot cos masih sudi baca blog ini walau kadangkala uols rasa ianya da mcm official blog Unicity plak hehehe...

alhamdulillah Happy LIfe Project telah berikan rezeki yg tidak disangka dan permintaan product Unicity's esp Bios Life Slim + Bios Life E makin bertambah dari masa ke semasa dan maksudnya...

lebih ramai rakyat Malaysia akan bertambah sihat dalaman dan luaran apabila menutrasikan tubuh mereka dgn supplement yg betul dan satu kepuasan apabila menerima sms dari ramai pengguna dan franchise owners yg da lose inches dengan Bios Life Slim, kelihatan makin muda dengan Enjuvenate, ada pula yg dulu lemah longlai dah mula bertenaga bila minum Bios Life E, migraine hilang dengan Hawaiian Noni, tau2 pregnant after undergo detox dgn Clearstart 30 dan macam-macam +ve respond :)

ramai yg dulunya skeptical telapun memesan Bios Life SLiM demi membuat perubahan setelah melihat result sahabat dan kaum keluarga. tahniah! u've made the right choice :)

terima kasih Unicity!

rasa terharu juga bila terima bbm dari wakil pereka tersohor Rizalman Ibrahim yg Rizalman sendiri inginkan Bios Life Slim dan Bios Energy setelah merasai Nature's Tea yg sedap dari Unicity...nampaknya result rakan membuatkn RI teruja utk mencuba! thx fr d support RI :)
Insyallah dlm masa terdekat ni kita bole lihat perubahannya ;) ...tunggu!!!



moga Unicity memberikan kehidupan baru pada RI serta whoever yg berminat diluar sana dan sebagai fanchisor owner, i yakin bahawa produk kami mampu membantu anda dan keluarga mendapat tahap kesihatan yg diingini tanpa perlu belanja yang tinggi.

will share some beautiful pix during my visit to ths luxury boutique soon..mmg classs ok!
stay tuned!

let's meetup and i can share the secret of getting inner youth dan mcm2 lagi barangan bermutu kami :)

franchise partner diperlukan di seluruh Msia, Sabah, Sarawak dan Brunei!

call/pm me for appt :

Yani
0122048141
yanihamdan@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...