Thursday, January 6, 2011

erks! shop till drop :(


saya percaya bahawa sebagai wanita anda sanggup berbelanja lebih untuk mencantikkan diri sendiri!

saya tidak terkecuali dpd melakukan pembelian barangan kecantikan diri dan ya sebelum tercetus perasaan insaf dalam diri baru-baru ini :(

saya mengaku telah membuat pembaziran yang kurang bijak pd tahun lepas kerana telah membeli barangan di bawah.

tetapi sekali lagi...as manusia biasa dan sebagai wanita yang mempunyai 9 nafsu, saya merasa lega apabila semula ni telah dibeli dengan alasan nak restock makeup untuk tempoh 1-2 tahun akan datang! *what a reason*!~ adakah kebanyakan wanita seperti saya???

ya saya da insaf skrg n i'll ensure barang2 ni dipakai untuk maksimum 2 tahun sebelum pembelian baru dari drugstore sahaja ;) atau bakal diiklankan..tunggu!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...