Monday, December 28, 2009

thankyou

maaf kerana menyepi terlalu lama :(
bukan saya wek! wek! kerana morning sickness or watsoever dan
MAAF
jika entry terdahulu telah mengeliurkan byk pihak.

ucapan terima kasih yg tak terhingga kepada semua yg sudi meninggalkan ucapan 'tahniah' di blog ini, di email, di sms dan bbm saya.

saya amat terharu dgn 'keperihatinan' anda semua dan amat bersyukur dikelilingi org2 yg peka dgn kehidupan saya.

moga Allah swt melimpahkan rahmatNya kpd kehidupan anda semua yg mendoakn kesejahteraan saya.

terima kasih ikhlas dr saya dan suami dan saya ingin membuat pengakuan di sini bahawa saya

TIDAK BUNTING
pada masa ini
but who knows...

insyallah, dgn berkat doa anda semua...sooner or later..saya akan mendapat title 'mak buyung' yg amat diidamkan oleh semua wanita yg berkahwin. Amin

1 comment:

abrahyn said...

its ok...mana tau tak lama lagi ke...same goes with me, we are in the same boat kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...