Friday, February 10, 2012

Shake it Baby!

Yuhooo!

Lama I menyepi lagi dari blog ni, so sorryyyy peeps :)

skrg ni bz dengan fb kerana terasa lebih mudah monitor lebih2 lagi bila da mula dgn Happy Life Project ni...mcm2 ada di fb esp hampir 200 testimony dr pengguna SLiM

sila add me in fb ya : Haryani Hamdan

alhamdulillah permintaan Bios Life Slim semakin bertambah!!!
syukur kami telah mengembangkan sayap ke Sarawak, Johor, Melaka, Penang, Perak
(peluang masih terbuka pada yg berminat menjadi rakan kongsi SLiM dengan modal sgt rendah, high return and no risk at all ya!..nak kena buat loan ke??? owh! tak payah! tak payah!

Ramai dah mula sedar betapa pentingnya kesihatan pd masa kini, dengan segala mcm makanan yg sedap2 dihidangkan mengandungi gula dan kalori yg teramat berlebihan lebih2 lagi dalam makan ringan/ fast food.

Bayangkan...apa yg kita telah makan, lemak2 yg tidak dicernakan dan dikeluarkan secara betul...

Apa akan jadi pada colon kita?
mmmm...ambil contoh ~ bayangkan dinding bilik air atau longkang yg airnya mengalir tetapi bila tidak diberus atau dituangkan sabun untuk sekian lama, disental2, apa akan jadi??? uweeekk!!! loya tekak ok!

kulat dan rumpair akan bermaharajalelaaaaa..mulala ada parasite menumpang di dalam timbunan kulat tu...(aiyooo cannot imagine la)

itula yg bakal terjadi pada usus perut kita yg sepanjang 5meter yg mmg tidak pernah dibersihkan, sistem tubuh yg hanya menerima dan menerima segala jenis makanan yg adanya...

apa yg perlu dibuat sekarang???

lihat video dibawah...

betapa sedapnya Bios Life Slim perasa citrus ini!

mudah saja caranya...

buka! goncang! dan minum!!!!

cara mudah untuk menstabilkan kandungan gula dalam badan dan memecahkan lemak2 yg tidak diingini dan mengeluarkan melalui urine dan stool...

tak perlu berlapar
tak perlu puasa
tak perlu menyukat makanan sediada

hanya koyak dan minum saja,
boleh diminum 15 min sebelum menikmati makanan, atau baru teringat apabila sedang makan dan kalau terlupa..pd akhir makan pun boleh...asalkan anda minum saja!



apa tunggu lagi??....

call/ pm/wassap me for you box of Bios Life Slim yg yummeh!!!

Yani - 012 2048141

pd yg ingin menjadi rakan kongsi, lets make a date with me @ any shopping mall in Klang Valley or kawasan2 yg convenient dengan kamu atau datang ke showroom kami di PJ utk berdiskusi...kpd suri rumah yg tidak ada maid tu tetapi inginkan pendapatan sampingan...boleh bawa anak2 bersama utk berjumpa...our business is friendly business! utk rakan yg berada di luar kawasan Klang Valley, kita bole atur appt dan insyallah saya akan ke negeri2 anda... t. kasih :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...