Monday, July 4, 2011

Unicity make u Healthy :)



Alhamdulillah

response from people who are interested in Bios Life Slim amat menggalakkan :) SMS, email, bbm tak putus-putus. Ada yg nak join franchise owner chain, ada pula yang nk cuba detox package 1 mth n ada yg trus nk concentrate slimming challenge 90 days (3 bulan) dan i pulak teruja nk tgk perubahan dalam setiap diri uols
ada yg email but bila i x sempat reply dia trus call i cos teruja sgt dgn produk ni :D


jgn risau, walaupun kamu bersaiz XXL, harapan untuk kurus atau menjadi kecil sedikit dari saiz biasa adalah cerah dgn revolusi baru ini!!

Ya la, ada org call n ckp, dia besar sgt sampai corset pun da takde saiz... ya kalau corset tak dapat membantu, insyallah Bios Life Slim ada penyelesaiannya. Janji kamu ingin berusaha dan mengikut jadual yg betul.

Tahniah pada smua yg tidak skeptikal utk mencuba produk ini dan yg pasti kita semua akan melihat resultnya...ramai yg dah tersenyum bangga!!!

Yang bagus tentang Bios Life Slim ni, uols tak payah susah2 berdiet. makan mcm biasa, take 3x meal sehari dan result in loosing inches akan terserlah pada bulan ke 3 atau pada yg mudah pecah lemak, result dlm sebulan saja.

memandangkan bulan puasa pun dah nak dekat, mmg elok sgt ambil Bios Life Slim agar dpt double booster dalam proses bakar lemak. Anda pasti dapat bentuk badan yang diingin bila Syawal menjelma by Ogos nanti ;)

Proses cleanse/detox adalah penting sblm mula mengambil Bios Life Slim

Kita mulakan dgn package 1 : 1st Month

30 day Cleansing Program (Clearstart 30)
- 30 sachets Nature's Tea
- 100 Capsules Paraway Plus
- LiFiber
- Chlorophy

60 sachets Bios Life Slim (10-15mins before meal, twice a day)


Franchise owner diperlukan di seluruh Malaysia dan dikalangan blogger!!!

call/ pm me for enquiry

yani
012048141
yanihamdan@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...